Canals de contacte

¿Tienes alguna duda o pregunta? Te ofrecemos atención personalizada a través del teléfono, internet o en persona.

Per telèfon

Atenció al client

935 219 772 / 900 304 403

Truqueu-nos a aquest telèfon per a fer les vostres gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Avaries i incidències

900 400 406

Posem a la vostra disposició aquest telèfon d'incidències durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Si teniu alguna incidència, el nostre equip de SOREA d'atenció telefònica us informarà del tipus d'incidència, la seva importància i la durada aproximada de la intervenció. A SOREA volem millorar amb vosaltres.

Reclamacions

900 304 403

Truqueu-nos a aquest telèfon per a fer una reclamació.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Whatsapp

679406342

Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h

Adreça

Per a conèixer quina oficina li correspon, seleccioni el seu municipi aquí.

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia